Regulamin Mebloviska
Regulamin określa zasady uczestnictwa w wydarzeniu Meblovisko, które odbędzie się w Stękinach, w siedlisku Farmia w dniach 14-18 maja 2025.
1. Organizacja wydarzenia
1.1.Organizatorkami wydarzenia są:
- Małgorzata Budzich prowadząca działalność gospodarczą jako Odnawialnia Małgorzata Budzich w Warszawie ul. Pożaryskiego 11 a, nr NIP 5981488646
- Joanna Sims prowadząca działalność gospodarczą jako Meblove Story Joanna Sims w Warszawie ul. Mianowskiego 15 lokal 31 nr NIP 5262214199
- Urszula Klimaszewska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Kobieta Stolarz NIP 739-285-26-40 zarejestrowaną w Trękusku (11-030) przy ul. Świerkowej 21.
1.2. Wydarzenie rozpoczyna się 15 maja o godz. 9.30, a kończy 18 maja o godz. 16. Organizacja dojazdu na miejsce leży po stronie uczestniczki.
1.3. Uczestniczka wydarzenia może zameldować się w miejscu 14 maja od godz. 17. W tym dniu nie odbywają się żadne zajęcia merytoryczne oraz integracyjne.
1.4. Uczestnikiem wydarzenia może być osoba dorosła płci żeńskiej.
2. Zakres świadczeń podczas wydarzenia
2.1. Zakres świadczonych usług::
- warsztaty z technik odnawiania mebli w godzinach 10-17 każdego dnia trwania wydarzenia
- noclegi w pokojach 4-osobowych w pensjonacie Farmia w Stękinach
- trzy posiłki uwzględniające wymagania dietetyczne (wegetariańskie i bezglutenowe) oraz serwis kawowy
2.2. Organizatorki w trakcie warsztatów zapewniają specjalistyczną wiedzę z technik renowacji i stylizacji mebli a także tapicerowania, z wyłączeniem technik o których mowa w paragrafie 2.3
2.3. Techniki wyłączone z zakresu warsztatów:
- odtruwanie mebli
- politurowanie
- tapicerka tradycyjna na trawie
- dorabianie rzeźbionych elementów
- dorabianie wklęsłych formatek i elementów giętych
- wymiana całego forniru
- wyplatanie ratanu
- naprawa zamków, zawiasów i innych metalowych fragmentów
- wymiana szyb i innych dużych części mebla, które uległy zniszczeniu
- duże gabaryty – sofy, szafy, kredensy, meblościanki
2.4. Organizatorki nie dają gwarancji, że uczestniczka wykona wszystkie prace przy danym meblu. Warsztaty mają charakter edukacyjny, a jakość wykonanych prac zależy od umiejętności i tempa nauki uczestniczki wydarzenia.
2.5. W trakcie wydarzenia uczestnicy mają zapewnione wszystkie niezbędne materiały jak: środki barwiące, zabezpieczające, kleje, farby, wypełnienia, materiały dekoracyjne oraz dostęp do specjalistycznych narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Wydarzenie odbywa się w dedykowanej sali warsztatowej oraz na terenie otwartym wokół budynku.
2.6. W terminie 15-18 maja 20205 uczestniczki wydarzenia są objęci ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków wynikających z zakresu organizowanych zajęć.
2.7. Udział w warsztatach jest dobrowolny, a organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za nieobecność lub spóźnienie uczestniczek.
2.8. Wydarzenie obejmuje część rekreacyjną, która odbywa się po godzinie 17. Organizatorki zastrzegają sobie prawo do zmiany harmonogramu wydarzenia w tym zakresie.
- Cena i warunki złożenia zamówienia
3.1. W terminie 22 stycznia – 28 lutego obowiązuje cena promocyjna i wynosi 3490 zł. Cena obejmuje świadczenia, o których mowa w par. 2.1. Cena standardowa obowiązująca od 1 marca wynosi 3990 zł.
3.2. Uczestniczka ma możliwość opłacenia zamówienia w dwóch ratach. I rata płatna w terminie 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia na stronie wynosi 1690 zł. Kolejna rata powinna zostać wpłacona do 14 kwietnia 2025 r.
3.3. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego noclegu 14/15 maja w cenie 150 zł
3.4. Podane ceny są cenami brutto.
3.5. Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłata I raty w terminie wskazanym powyżej. Brak wpłaty oznacza anulowanie rezerwacji. O kolejności rezerwacji decyduje data wpływu środków na konto.
3.6. Wpłat należy dokonywać przelewem bankowym na konto 23 1240 1024 1111 0010 8604 3145, pracownia Meblove Story Joanna Sims
3.7. Zgłoszenie odbywa się wyłącznie poprzez rejestrację udziału w warsztatach na stronie www.meblovisko.pl, gdzie podczas zakupu uczestniczka podaje pełne dane teleadresowe: imię i nazwisko, adres e-mail oraz zamieszkania i nr telefonu.
- Obowiązki uczestniczki wydarzenia
Przed rozpoczęciem zajęć uczestniczka przechodzi szkolenie BHP i podpisuje formularz zapoznania się z zasadami BHP oraz regulaminem pracowni Mebloviska oraz pensjonatu Farmia.
- Rezygnacja z udziału w wydarzeniu
5.1. Uczestniczka ma prawo rezygnacji z udziału w kursie najpóźniej do dnia 14 kwietnia 2025..
5.2. Uczestniczce przysługuje zwrot wpłaconej kwoty pomniejszonej o 15% na poczet kosztów organizacyjnych. Jeśli rezygnacja nastąpi po tym terminie, organizator zastrzega sobie prawo do zatrzymania wpłaconej kwoty.
- Odwołanie wydarzenia
6.1. Organizatorki zastrzegają sobie prawo do odwołania wydarzenia bez podawania przyczyny.
6.2. W przypadku odwołania kursu przez organizatorki, odpowiedzialność finansowa organizatorek będzie ograniczona do zwrotu wniesionych opłat przez kursanta w całości.
6.3. Zwrot wpłat nastąpi najpóźniej w ciągu 7 dni od anulowania wydarzenia. ąpi najpóźniej w ciągu 7 dni od anulowania wydarzenia.